פרסום בגוגל

פרסום בגוגל- כל עסק חייב!

כמעט לכל עסק יש היום אתר באינטרנט, אבל זה לא מספיק. כדי לשווק את העסק שלכם ברשת, אתם חייבים לנצל את ערוצי הפרסום ואחד הבולטים והחשובים שבהם הוא פרסום בגוגל. זהו מנוף שיווקי המסוגל לתפוס כמה ציפורים ביד אחת בקמפיין אחד. הוא חושף אתכם בפני הגולשים, עושה לכם שיווק, גורם לאינטראקציה שלכם עם לקוחות חדשים, משמר את הקיימים, ומוביל את העסק שלכם לחשיפה ונוכחות בולטים ברשת.

כל עסק היום חייב להבין, שעולם הפרסום השתנה לחלוטין. היום לא מביאים לקוחות באמצעות מודעות פרסום בעיתונים, או פליירים בתיבות דואר. השפה השתנתה והיום הכול קורה דרך רשת האינטרנט. אם אתם עסק פעיל, אתם חייבים להיות חלק מהעולם הזה, ולנצל את הפלטפורמות הפרסומיות של הרשת לטובת העסק שלכם.

בניית אתר הייתה רק הצעד הראשון, פרסום בגוגל הוא הנוכחות הקבועה שלכם ברשת. בזמנים שתחליטו, בתקציב שלכם. ככה יגיעו אליכם גולשים, ככה תפתחו את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי.

 

מה היתרונות של פרסום בגוגל?

גוגל אדווארדס הוא הזרוע המבצעת באמצעותו נעשה כל קמפיין פרסום בגוגל. הקמפיין מובל ע”י סדרת מודעות או באנרים, הכוללים את מילות המפתח הרלבנטיות ללקוח, באמצעותם הם מופיעים בגוגל ובהקלקה עליהם, הם מובילים לדף נחיתה או לאתר הלקוח. הוא ישלם בפועל, רק על מחיר כל הקלקה על מודעה, כפי שנקבע מראש. לפני הפרסום יש לעשות מחקר מילות מפתח, אשר ייכללו במודעות והמחיר על כל הקלקה נקבע במכרז בין כל המפרסמים המתחרים על אותן מילות וביטויי מפתח.

קידום בגוגל באמצעות פרסום נקרא גם קמפיין PPC שהם ראשי תיבות של : Pay Per Click. יש לו יתרונות רבים ובין השאר.

* קמפיין בכל תקציב פרסום קטן או גדול.

* אפשרות למדוד את ביצועי המודעות ולשנות אותן.

* אפשרות לעצור את הקמפיין ולהתחיל אותו מחדש בכל עיתוי.

* שליטה מוחלטת בקמפיין, בתקציב, בזמן ובשינויים הנדרשים.

*יכולת פילוח מדויקת של קהלי יעד ברשת.

 

חשוב לומר, כי אף פעם לא היה בעולם הפרסום, כלי כל כך יעיל, עוצמתי ומדויק כמו גוגל אדווארדס. הוא  מאפשר לכל מפרסם לבחון את הקמפיין לשנות אותו בזמן אמת, לשדרג ולשפר אותו נוכח המדדים. הוא מסוגל לטרגט קהלים ולהגיע לקהלי היעד שהם הלקוחות הפוטנציאליים. הוא התגלה ככלי ביצועי מוצלח ואין היום עסק שלא עושה קידום אתרים אורגני או פרסום בגוגל.

 

מה זה מילות מפתח ולמה הן כל כך חשובות?

מילות וביטויי מפתח הפכו למושגים קבועים בחייו של כל עסק דיגיטלי.אלה המילים שהגולשים מקלידים בשאילתה בגוגל, כשהם מחפשים משהו. כאשר המילים הללו מוקלדות, הרובוט האלגוריתמי של גוגל סוקר את דפי האתרים והוא מעלה בתוצאות שלו, את כל האתרים והדפים בהם מופיעים מילות המפתח. כך הוא מעלה גם את המודעות והבאנרים המופיעים יש לציין, בראש העמוד של התוצאות. הן הראשונות, הן הבולטות ואין גולש שעלול לפספס אותן.

לפני שמעלים קמפיין פרסום בגוגל יבצע איש הפרסום שלכם, מחקר מילות מפתח כדי לקבוע מהן מילות המפתח הרלבנטיות לעסק שלכם. מילים אלה יופיעו במודעות הפרסום של הקמפיין, וכך יגיעו אליכם גולשים.

 

מהן מילות המפתח שלכם?

אתר של עורך דין ישתמש בטרמינולוגיה של מילות המפתח מעולם המשפט והמומחיות שלו כמו עורך דין גירושין, בית דין לענייני משפחה ועוד. מודעות של גנן יכללו מילים כמו: “גינות, טיפול, עשבים, פרחים, שתילה ועוד”. חברת רהיטים תבחר במילות מפתח כמו: שולחנות כתיבה, מיטות, ארונות ועוד. חברת שיפוצים תכליל מילים כמו :שיפוץ מטבח, שבירת קיר, ניסור בטון ועוד”.

יש הבוחרים לצאת עם קמפיין פרסום בגוגל באמצעות דף נחיתה. זהו דף המעוצב ומנוסח במיוחד, ובדרך כלל הוא מלווה קמפיינים עונתיים, קמפיינים על השקת מוצרים חדשים, פתיחת סניף, מבצעי הטבות ועוד.

גם דף הנחיתה כולל את מילות המפתח הרלבנטיות. הוא נקרא דף נחיתה משום שבהקלקה על המודעות, נוחתים הגולשים עליו.

Leave your comment
Comment
Name
Email